سه‌شنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۸۱

خانوما آقايون محترم لطفا تو صف
يکی يکی
ازدحام نکنيد لطفا
خوب شما موردتون چی بود؟
چی؟ يه خونه؟ چشم
شما چی؟ وظايف شوهری؟ مگه ندادم؟ آها کافی نبوده
شما؟ به فاميل بيشتر بايد رسيد، بله حق با شماست
ها؟ کار اضافی؟ خارج از وظائفتون بوده؟ بله ، حتما پاداش بايد در نظر گرفت
مهلت قرارداد تموم شده؟ کارتون رو می خوايد؟
ها؟ خيريه؟ آها قبلی ها تموم شد؟
بله؟ توصيه به کجا؟
بليط برای کجا می خواستيد؟
چی گفتی؟ طلب کاری؟ چقدر بود؟
بله شمام حق دارين ، حتما، اينم چکش
آه، بله، حق با شماست شريک عزيز، سهمتون بايد بيشتر باشه، من که کاری نکردم، فقط يه ده سالی کونم پاره شده!؟
محبت نشده؟ کافی نبوده؟ ابراز بيشتر؟ چشم
تلفن نزدم؟ دير اومدم؟ زود رفتم؟ دير سلام کردم؟ چشم
چشم
چشم

بابا چرا هميشه من به همه بدهکارم؟
پس من چی؟
خسته شدم، خسته

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی